woensdag 16 juni 2010

Even rust.

Na de verkiezingen komt er nu wat meer rust. Gisteren werd ik door een paar collega's uitgenodigd voor een werkbespreking in Lemmer. Die bespreking bleek een praktijkdag aan boord van een zeiljacht te zijn. Zeilend en motorvarend door Fryslân: Lemmer, Echternerbrug, Scharsterbrug, Joure, Langweer, Woudsend, Sloten en weer Lemmer. Wind en zon, de natuur is geweldig mooi.

Vandaag werden de persoonlijke stemmen bekend gemaakt. Dat leverde voor de ChristenUnie geen verschuivingen op. Op mij zijn bijna 300 stemmen uitgebracht, waarvoor ik iedereen nog heel hartelijk wil bedanken. Toch een leuk verjaardagscadeautje!

Ik benijd Rutte, Wilders en Verhagen niet. Eigenlijk verwacht ik niet dat ze er uit zullen komen en in staat zullen zijn een stabiel kabinet neer te zetten. En dat is dan maar beter ook.