maandag 7 juni 2010

Storing

Vandaag op het werk eens flink opgeruimd. Ons hele computernetwerk lag in storing en het kon door onze technici niet worden oplost. Dat betekent geen mail, geen internet, geen adressenboek, geen kopieermachine, enz. Ik heb mijn kasten en mijn bureau helemaal opgeruimd en dozen vol oud papier weggegooid. Halverwege de middag ben ik maar naar huis gegaan, veel collega's waren toen al vertrokken, om de laatste campagnefolders te verspreiden. Lokaal is er niet zo veel meer te doen, nog een paar grote debatten waar vooral onze lijsttrekkers in de schijnwerpers staan. En zo hoort het.

Vanavond hebben we een gebedssamenkomst van de ChristenUnie in Amersfoort. Ik zie er naar uit om met elkaar aan het eind van deze campagne ook samen God weer op te zoeken. André zette het gisteren bij de IKON wel raak neer: God kan wel zonder ChristenUnie, maar de ChristenUnie kan niet zonder God.

Over bidden gesproken: het jongetje Jonah, waar ik laatst over schreef, heeft het syndroom van West. Dat is heel serieus. Willen jullie ook aan hem denken als je in gebed gaat?