zondag 16 mei 2010

Zondag

Vandaag weer naar mijn eigen kerk geweest. Samen met mijn dochter Joëlle een presentatie gegeven van onze Israëlreis. Ze deed dat heel goed en heeft nu een trotse vader. De preek ging over de rots waarop Jezus zijn Koninkrijk bouwt. Aansluitend was er een bouwmarkt, we gaan later dit jaar met onze kerk verhuizen naar het industrieterrein.
Vanochtend werden alle kerkgangers geïnformeerd over de stand van zaken. Tekeningen, vrijwilligerscentrale, inrichting, externe veiligheid en koffie met hotdogs. Als aanvoerder van het interieurteam mocht ik verschillende soorten stoelen laten uittesten en moodboards met kleurstellingen en materialen laten zien. Morgen weer aan het werk en 's middags een ontmoeting met evangelische voorgangers in Den Haag. Mijn eerste afspraak is al om 8 uur, dus moet ik de bedrijfsgebedsgroep overslaan. Dat is wel balen.